Unit 1 — Chapter 1 – Introduction to Marketing

หน้า 2/2

แบบฝึกหัด

ข้อ 1. Marketing is the science and art of discovering, generating and delivering value to satisfy the needs of a target market at......................... (Kotler, 2018).






ข้อ 2. ............................. is typically the process by which a company interacts, identifies with and reaches its target market to express the importance of its goods and services and eventually to sell them.






ข้อ 3. .................................marketing strategy which is meant primarily to attract new clients or consumers into a company.






ข้อ 4. Which type of marketing involves the use of a catalogue that display products and services to attract customers?






ข้อ 5. Which type of marketing makes use of thematic show, exhibition, or demonstration to facilitate a person-in-person interaction promoting merchandise, service, cause or association?






ข้อ 6. What marketing strategies refer marketing is the concept of creating interest with an alternative, creative product to a proposition.






เราใช้คุกกี้เพื่อพัฒนาประสิทธิภาพ และประสบการณ์ที่ดีในการใช้เว็บไซต์ของคุณ คุณสามารถศึกษารายละเอียดได้ที่ นโยบายความเป็นส่วนตัว และสามารถจัดการความเป็นส่วนตัวเองได้ของคุณได้เองโดยคลิกที่ ตั้งค่า

Privacy Preferences

คุณสามารถเลือกการตั้งค่าคุกกี้โดยเปิด/ปิด คุกกี้ในแต่ละประเภทได้ตามความต้องการ ยกเว้น คุกกี้ที่จำเป็น

Allow All
Manage Consent Preferences
  • Always Active

Save